Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Du kan vælge at få pengene tilbage eller bytte til en anden størrelse. Hvis du ønsker at bytte til en anden type vare, henstiller vi til, at du laver en ny bestilling og sender returvarerne tilbage med ønsket om refundering af beløbet. På denne måde kommer din faktura til at passe.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Vedlæg kopi af fakturaen og oplys gerne hvorfor du returnerer varen - evt. pr. mail til kontakt@pureorganic.dk.
Varer som returneres uden betalt fragt eller porto eller sendt pr. efterkrav afvises af PureOrganic.dk
Fortryder du dit køb ved at undlade at afhente forsendelsen, skal du forinden og indenfor 14-dages fortrydelsesperioden have meddelt PureOrganic.dk pr. mail, at købet ønskes ophævet. Fragtomkostninger ved returnering skal du selv afholde. Dette beløb fratrækkes ved returnering af købsprisen.
Når du returnerer varen, bedes du sammen med pakken medsende oplysninger om ordrenummer.
Returadresse:
Pureorganic.dk
Maglegårds Alle 136
2860 Søborg
E-mail: kontakt@pureorganic.dk
Tlf.nr. 29901660
REKLAMATION
Alle varer hos PureOrganic.dk er kvalitetsvarer og som udgangspunkt af højeste kvalitet.
PureOrganic.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles hos PureOrganic.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder hos PureOrganic.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte PureOrganic.dk på følgende mail: kontakt@pureorganic.dk
TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til hos PureOrganic.dk, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr på 100 kr. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning. PureOrganic.dk forbeholder sig retten til at opkræve dette gebyr samt forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale. Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet. Varer der ikke indgår under reklamationsretten og som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.
FORSVARLIG EMBALLERING
Alle produkter, der returneres til PureOrganic.dk skal være forsvarligt indpakket. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder. PureOrganic.dk anbefaler, at varen returneres via Post Nord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Nords system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til hos PureOrganic.dk. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav